Podsumowanie Seminarium Online
20 stycznia odbyło się spotkanie w formule online poświęcone zdalnemu nauczaniu języków obcych.
Celem Seminarium "Zdalne nauczanie języków obcych w perspektywie nauczycieli, uczniów i studentów" było przedstawienie zagadnień związanych ze zdalnym nauczaniem języków obcych, a także rozmowa oraz wymiana poglądów i doświadczeń w edukacji online.
W 2020 roku zdalne nauczanie stało się nową rzeczywistością uczniów, nauczycieli, wykładowców i studentów. Wieloaspektowość problemów związanych ze zdalną nauką wymaga szerokiego omówienia - nie tylko w kontekście nauczania języków obcych, ale nauczania każdego przedmiotu, z jakim trzeba mierzyć się sprzed monitora - i poszukiwania rozwiązań. Zarówno nauczyciel jak i uczeń musi dostosować się do nowych okoliczności, a edukacja jest jedną z tych dziedzin, które pandemia dotknęła dotknęła najmocniej.
Podczas Seminarium omówione zostały trudności, jakie narzuca zdalna edukacja języków obcych. Nie zabrakło głosów eksperckich - dziękujemy prelegentkom prof. zw. dr hab. Annie Michońskiej-Stadnik, dr Katarzynie Sradomskiej, dr Marcelinie Szewczuk-Sadowskiej.
Dziękujemy uczestnikom Seminarium Online za zainteresowanie i udział w spotkaniu. Mamy nadzieję, że kolejne projekty i wydarzenia będą cieszyły się równie wysoką frekwencją.
Organizatorem Seminarium Online był Wydział Nauk Humanistycznych i Społecznych Karkonoskiej Państwowej Szkoły Wyższej w Jeleniej Górze.