Nabór na stanowisko Dyrektora Żłobka „Żaczek”
1. Nazwa i adres jednostki:
Żłobek „Żaczek”
58-560 Jelenia Góra
ul. Zamoyskiego 7
Podmiot prowadzący: Karkonoska Państwowa Szkoła Wyższa w Jeleniej Górze
Data uruchomienia żłobka: 01.10.2021 r.
2. Określenie stanowiska: dyrektor Żłobka „Żaczek”
3. Wymiar czasu pracy : pełen etat
4. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku przed uruchomieniem żłobka:
-
stworzenie koncepcji uruchomienia i funkcjonowania żłobka;
-
stworzenie wewnętrznych aktów prawnych dotyczących działalności żłobka;
-
czynny udział w rekrutacji dzieci i pracowników żłobka;
-
dobór wyposażenia pomieszczeń;
-
prace organizacyjne związane z uruchomieniem żłobka;
5. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku po uruchomieniu żłobka:
- organizowanie, nadzorowanie i kierowanie działalnością Żłobka „Żaczek” zgodnie z obowiązującymi przepisami;
- nadzór merytoryczny i organizacyjny nad żłobkiem;
- współpraca z rodzicami w zakresie spraw opiekuńczych, wychowawczych, rozwoju psychomotorycznego, spraw zdrowotnych dziecka;
- nadzór nad prawidłowym, zgodnym z przepisami żywieniem dzieci;
- udział w kontrolach prowadzonych w żłobku, wykonywanie zaleceń z nich wynikających;
- sprawowanie bezpośredniego nadzoru nad stanem sanitarno-epidemiologicznym żłobka i jego otoczenia;
- czuwanie nad dyscypliną pracy podległego personelu;
- reprezentowanie żłobka na zewnątrz;
- gospodarowanie powierzonym mieniem;
- opracowywanie projektów planów finansowych żłobka i czuwanie nad prawidłowym wykorzystywaniem środków finansowych;
- realizacja i koordynowanie zadań wynikających z ustawy o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3;
- prowadzenie dokumentacji dotyczącej żłobka;
- tworzenie wewnętrznych aktów normatywnych (zarządzenia, polecenia służbowe, regulaminy, instrukcje);
- terminowe i rzetelne realizowanie zadań, sporządzanie sprawozdawczości;
6. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej lub innych państw, jeśli ich obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej;
- wykształcenie wyższe i co najmniej 3 lata doświadczenia w pracy z dziećmi albo wykształcenie średnie lub średnie branżowe oraz 5 lat doświadczenia w pracy z dziećmi;
- kandydat daje rękojmię należytego sprawowania opieki nad dziećmi;
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- kandydat nie jest i nie był pozbawiony władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie została mu zawieszona ani ograniczona;
- kandydat wypełnia obowiązek alimentacyjny, w przypadku gdy taki obowiązek został nałożony na podstawie tytułu wykonawczego pochodzącego lub zatwierdzonego przez sąd;
- kandydat nie figuruje w bazie danych Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym z dostępem ograniczonym lub nie został skazany prawomocnym wyrokiem za inne przestępstwo umyślne;
- kandydat cieszy się nieposzlakowaną opinią;
- stan zdrowia kandydata pozwala na zatrudnienie na ww. stanowisku.
7. Wymagania dodatkowe:
- znajomość przepisów prawa, a w szczególności ustawy o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3 oraz przepisów z zakresu finansów publicznych, zamówień publicznych, przepisów prawa pracy;
- dobra znajomość obsługi komputera i programów biurowych;
- wysoka kultura osobista;
- komunikatywność, poczucie odpowiedzialności za realizowane zadania;
- samodzielność, obowiązkowość, odpowiedzialność, dyspozycyjność;
- umiejętność kierowania zespołem lub doświadczenie na stanowisku kierowniczym.
8. Wymagane dokumenty:
- podpisany przez kandydata życiorys (CV) z opisem dotychczasowej pracy zawodowej;
- potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Kandydata kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje oraz staż pracy;
- podpisane przez Kandydata oświadczenia o korzystaniu z pełni praw publicznych i pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o niekaralności za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe; Kandydat wyłoniony w konkursie przed nawiązaniem stosunku pracy będzie zobowiązany przedłożyć zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed rozpoczęciem pracy;
- podpisane przez Kandydata oświadczenia o niefigurowaniu w bazie danych Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym z dostępem ograniczonym; Kandydat wyłoniony w konkursie przed nawiązaniem stosunku pracy będzie zobowiązany przedłożyć zaświadczenie z Rejestru o niefigurowaniu w w/w bazie wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed rozpoczęciem pracy;
- podpisane przez Kandydata oświadczenia, że nie jest i nie był pozbawiony władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie została mu zawieszona ani ograniczona;
- podpisane przez Kandydata oświadczenia dotyczące wypełniania obowiązku alimentacyjnego w przypadku, gdy taki obowiązek został nałożony na podstawie tytułu wykonawczego pochodzącego lub zatwierdzonego przez sąd;
- podpisane przez kandydata oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na danym stanowisku;
- poświadczenie dawania rękojmi należytego sprawowania opieki nad dziećmi.
- wzór oświadczenia
Kandydaci, którzy spełnią wymogi formalne, zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
Nabór zostanie przeprowadzony w dwóch etapach: I etap - sprawdzenie ofert pod względem formalnym bez udziału Kandydatów; II etap - rozmowy kwalifikacyjne z Kandydatami, którzy spełnią wymogi formalne oraz niezbędne kryteria merytoryczne. O terminie i miejscu przeprowadzania rozmów Kandydaci zostaną poinformowani indywidualnie.
9. Termin i miejsce składania dokumentów:
Komplet dokumentów aplikacyjnych w zamkniętej kopercie, opatrzonej imieniem i nazwiskiem, adresem do korespondencji oraz numerem telefonu, z dopiskiem:„Nabór na stanowisko dyrektora Żłobka „Żaczek” należy składać na adres:
Karkonoska Państwowa Szkoła Wyższa w Jeleniej Górze
Dział Kadr
ul. Lwówecka 18
58-506 Jelenia Góra
w terminie do 21 maja 2021 r.
Uprzejmie informujemy, iż rozpatrujemy tylko kompletne aplikacje, jak również, że kontaktujemy się tylko z wybranymi osobami i nie zwracamy nadesłanych dokumentów.
Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Karkonoską Państwową Szkołę Wyższą w Jeleniej Górze zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych ( Dz. U. z 2018 r., poz. 1000)”.
Informujemy, że administratorem podanych przez Panią/Pana danych osobowych jest Karkonoska Państwowa Szkoła Wyższa z siedzibą w Jeleniej Górze, ul. Lwówecka 18, 58-503 Jelenia Góra, NIP 6112172838, REGON 230480619.
- Podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest wyrażona przez Panią/Pana stosowna zgoda. Podane dane będą przetwarzane wyłącznie w celu realizacji wszelkich czynności związanych z ewentualnym zawarciem umowy oraz będą przekazywane wyłącznie podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa, jak również upoważnionym na podstawie zawartych przez Karkonoską Państwową Szkołę Wyższą w Jeleniej Górze umów. Pani/Pana dane będą przetwarzane nie dłużej, niż jest to konieczne do przeprowadzenia procesu rekrutacji. Podanie danych jest dobrowolne, ale konieczne do uczestnictwa w procesie rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do cofnięcia wyrażonej zgody w dowolnym momencie oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.