Rekrutacja
- Zdjęcie kolorowe.
- Rozdzielczość minimalna - 492 x 633 piksele, wielkość maksymala do 2,5 MB tak, aby fotografia zachowywała proporcje odpowiadające fotografii o wymiarach 35 mm x 45 mm (szerokość x wysokość).
- Fotografia powinna być przygotowana według zasad zdjęcia do dowodu osobistego.
- Zalecamy format jpg.
- Jeżeli nie posiadasz cyfrowego zdjęcia do dowodu osobistego, dopuszczamy fotografię wykonaną samodzielnie, np. telefonem komórkowym. Należy pamiętać o przesłaniu pliku z fotografią cyfrową na urządzenie, z którego będzie dokonywana rejestracja online.
- Przygotuj elektroniczną wersję świadectwa dojrzałości w formie skanu lub cyfrowej fotografii wykonanej np. telefonem komórkowym.
- Wielkość pliku nie powinna przekraczać 5 MB.
- Plik z cyfrowym świadectwem dojrzałości powinien w nazwie zawierać inicjał imienia i pelne nazwisko.
- Należy pamiętać o przesłaniu pliku z cyfrową wersją świadectwa dojrzałości na urządzenie, z którego będzie dokonywana rejestracja online.
- Zalecamy format jpg.
- Musisz dokonać wcześniej opłaty rekrutacyjnej dla osoby ubiegającej się o przyjęcie na studia w kwocie 85 zł,
-
Opłata w formie przelewu na konto Karkonoskiej Akademii Nauk Stosowanych:
Santander Bank Polska
90 1090 1926 0000 0005 1400 5976 - W tytule przelewu należy podać IMIĘ, NAZWISKO KANDYDATA oraz NAZWĘ KIERUNKU studiów, na który chcesz być przyjęty.
- Odnotujemy Twoją wpłatę po zaksięgowaniu.
- Przygotuj sobie numer ewidencyjny PESEL, który będziesz podawać podczas rejestracji elektronicznej.
- Przygotuj sobie serię i numer dowodu osobistego, które będziesz podawać podczas rejestracji elektronicznej.
-
FILOLOGIA ANGIELSKA
Cyfrowa wersja w formie skanu lub fotografii podpisanego ręcznie oświadczenia o braku zdiagnozowanej dysleksji i dysortografii. Pobierz oświadczenie >>> -
DZIENNIKARSTWO I KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
Cyfrowa wersja w formie skanu lub fotografii podpisanego ręcznie oświadczenia o braku zdiagnozowanej dysleksji i dysortografii. Pobierz oświadczenie >>> -
PIELĘGNIARSTWO MAGISTERSKIE
Cyfrowa wersja w formie skanu lub fotografii dyplomu wraz suplementem ukończenia studiów pierwszego stopnia (dyplom licencjata).
Zalecamy korzystanie z aktualnej przeglądarki Mozilla Firefox (inne przeglądarki internetowe mogą nie działać poprawnie).
Przy braku możliwości utworzenia nowego konta w Wirtualnym Dziekanacie lub innych trudności, prosimy o kontakt telefoniczny z właściwym dziekanatem.
- Po utworzeniu konta w WIRTUALNYM DZIEKANACIE, automatycznie otrzymasz maila zawierającego nazwę konta (login) oraz hasło za pomocą którego zalogujesz się do systemu.
- Po zalogowaniu się należy przejść do zakładki "Krok 1: Wprowadzanie danych osobowych".
- System poprowadzi Cię przez procedurę.
- W tej części zostaniesz poproszony o przesłanie pliku z cyfrową fotografią.
- Osoby, które zdawały tzw. "starą maturę" w polu wskazania OKE (Okręgowej Komisji Egzaminacyjnej) powinny wpisać "brak"
- Po zakończeniu wprowadzania danych, system sprawdzi poprawność wypełnienia wymaganych pól i może Cię poprosić o ich uzupełnienie w razie błędu (krok niezbędny przed przystąpieniem do kolejnego etapu rejestracji).
- Po zakończeniu "Kroku1..." przejdź do zakładki "Krok 2: Moje kierunki"
- Tutaj będziesz mógł wybrać kierunek studiów, na który aplikujesz.
- Po dokonaniu wyboru kierunku pokaże się panel, dzięki któremu będziesz mógł edytować swoje dane oraz załączać wymagane w procesie rekrutacji dokumenty.
- Po wybraniu zakładki "Wymagane dokumenty" będzie dostępny panel, który umożliwi Ci przesłanie przygotowanych wcześniej cyfrowych wersji wymaganych dla danego kierunku studiów dokumentów, w tym cyfrowej wersji świadectwa dojrzałości.
- Po przesłaniu cyfrowych wersji dokumentów, będziesz miał możliwość podglądu ich statusu oraz nazwy.
- Pamiętaj aby przejść do zakładki "Wydruki rekrutacyjne", w której zakończysz proces rejestracji, oraz zobaczysz swoją wypełnioną ankietę.
- Zalecamy zachowanie wygenerowanego pliku z ankietą, gdyż możesz zostać poproszony o przesłanie go w formie elektronicznej lub wydrukowanie i podpisanie, a następnie dostarczenie do właściwego dziekanatu.
Po udanej rejestracji, w ciągu 2 dni roboczych, otrzymasz z właściwego dla Twojego kierunku studiów dziekanatu potwierdzenie lub sugestie, które dokumenty wymagają dosłania.
Zalecamy regularne sprawdzanie podanej przy rejestracji skrzynki poczty elektronicznej, na którą dziekanat będzie przesyłał informacje o stanie rekrutacji.
Jeżeli proces rekrutacji online sprawia Ci problem zapraszamy do odwiedzenia naszej Biblioteki i Centrum Informacji Naukowej - parter sala nr.22 Tam na miejscu pracownik biblioteki KANS który udzieli Ci niezbędnej pomocy, i razem z Tobą przejdzie proces rekrutacji online przy wydzielonych do tego celu stanowiskach komputerowych.
Najpóźniej do dnia 22.07.2022 roku (I etap rekrutacji) albo do dnia 29.08.2022 roku (II etap rekrutacji), bądź do dnia 29.09.2022 roku (III etap rekrutacji)musisz dostarczyć do właściwego dziekanatu do wglądu, oryginał świadectwa dojrzałości w celu jego potwierdzenia "za zgodność z oryginałem".
Ogłoszenie wyników I etapu rekrutacji 25.07.2022 roku.
Ogłoszenie wyników II etapu rekrutacji 29.08.2022 roku.
III etap rekrutacji rozpocznie się 29.08.2022 roku, a skończy 29.09.2022 roku.
Ogłoszenie wyników II etapu rekrutacji 30.09.2022 roku.
- tel. (75) 645 33 04 (Dziennikarstwo i komunikacja społeczna, Pedagogika)
- tel. (75) 645 33 03 (Filologia angielska i germańska)
- e-mail: DziekanatWNHiS@kans.pl
- kryteria przyjęcia na studia
- więcej o rekrutacji na WNHiS
- tel. 75 645 33 32 (Dietetyka, Fizjoterapia, Pielęgniarstwo)
- tel. 75 645 33 30 (Edukacja Techniczno-Informatyczna, Wychowanie Fizyczne)
- e-mail: dziekanatwnmit@kans.pl
- kryteria przyjęcia na studia
- więcej o rekrutacji na WNMiT